Ilmaiset toimitukset kaikkiin tilauksiin!

Toimitusehdot

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 1.9.2024 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Suomen Kilpipalvelu Oy (y-tunnus 2356206-5). Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille sekä yrityksille Suomeen ja EU-alueelle. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron 25,5 %. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan pääsääntöisesti internetin välityksellä osoitteesta www.kilpipalvelu.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä.

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Tilausvahvistus

Lähetämme sähköpostitse tilausvahvistuksen, josta näet:
Tilatut tuotteet
Laskun loppusumman
Toimitustiedot

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa maksutapana toimii yleisimmät suomalaiset pankki- ja luottokortit. Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksunpalvelutarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7).

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Suomen Kilpipalvelu Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Paytrail Oyj.

Paytrail Oyj toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Paytrail Oyj:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Paytrail Oyj on myös maksun saaja.

Paytrail Oyj (y-tunnus 2122839-7)
Innova 2, Lutakonaukio 7,
40100 Jyväskylä
Puhelin 020 718 1830

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksu- ja rahoituspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj ostaa maksusuorituksen ja tilittää sen kauppiaalle. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Lasku

Yritysasiakkaiden kanssa voidaan erikseen sovittaessa maksutapana käyttää laskua. Olethan tässä tapauksessa yhteydessä meihin.

Toimitusaika

Pyrimme toimittamaan tilaukset niin pian kuin mahdollista. Postitamme tuotteita työtilanteen mukaan 5 arkipäivän kuluessa. Poikkeavista toimitusajoista tiedotetaan erikseen Suomen Kilpipalvelu Oy:n etusivulla.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Näet toimituskulut valittuasi maksu- ja toimitustavan ostoskori-sivulla. Toimitamme tilaukset pakettina tai kirjeenä. Huomioithan, että vain pakettilähetystä voi seurata lähetystunnuksella. Mikäli toimitus halutaan ”särkyvää” -pakettina, lisätään toimituskuluihin erilliskäsiteltävän paketin maksu postin voimassaolevien hintojen mukaan. Lisätietoja Postin pakettivaihtoehdoista, maksuista ja kuljetustavoista saat Postin sivuilta.

Vaihto- ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus, joka lasketaan tavaran vastaanottopäivästä lukien. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita.

Palautusoikeus ei koske kaiverrettuja tai muuten tilauksesta valmistettuja räätälöityjä tuotteita.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot: asiakasnumerosi, nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi, pankkitilinumerosi sekä kopio Suomen Kilpipalvelu Oy:n tilausvahvistuksesta.

Palautusosoite:
Suomen Kilpipalvelu Oy
Järvihaantie 4
01800 Klaukkala

Emme vastaanota palautuksia yli 14 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on käsitelty ja hyväksytty, rahat palautetaan suoraan tilillesi.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi joko osoitteeseen info@kilpipalvelu.fi tai puhelimitse numeroon 09 621 5136. Etsithän valmiiksi lähete-/laskunumeron ja liität sen mukaan myös viestiisi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Virheellisen tuotteen palautus on maksuton. Pakkaathan tuotteen alkuperäiseen pakkaukseen ja varustat lähetyksen merkinnällä ”Asiakaspalautus”.

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Suomen Kilpipalvelu Oy käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.